Dacă din motive personale dorești să renunți la comandă/colet, o poți face trimițând în prealabil o notificare scrisă în acest sens, fără invocarea unui motiv anume și returnând coletul în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea acestuia. Notificarea se va data, semna și trimite prin e-mail la adresa office@lavisplant.ro.
În situația menționată mai sus, pentru a-ți putea rambursa bani plătiți pe produse, acestea trebuie returnate numai în ambalajul original, fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură, respectând înainte de retur și condițiile de păstrare menționate pe ambalaje.
Dacă vei constata daune ale coletului (rupt, desigilat etc.), acestea trebuie menționate imediat și în mod expres pe foaia de livrare, cerându-i curierului să returneze coletul către expeditor, nefiind necesară achitarea vreunei taxe.
Dacă coletul este intact și totuși în interiorul lui, atunci când l-ai deschis, găsești produse deteriorate sau desigilate te rugam să ne ajuți să identificăm eventualele probleme (fie la noi, fie la curier) și să faci chiar atunci câteva poze cu conținutul respectiv, fără a scoate produsele din cutie. Te rugăm să ne trimiți în aceeași zi în care ai primit coletul aceste poze pe adresa de e-mail office@lavisplant.ro, precizând datele de identificare ale comenzii și descriind problemele constatate și pozate. Noi te vom contacta cât mai repede, vom discuta pentru a înțelege exact problemele și îți vom trimite un nou colet, înlocuind toate produsele cu probleme, fără alte costuri suplimentare pentru tine.
Așadar, pe baza sesizarii trimise de tine pe e-mail (conținând descrierea de mai sus și pozele aferente) vom începe procedura de înlocuire a produselor sau de returnare a sumelor plătite (dacă au existat).
Pentru a beneficia de ramburs, în condițiile menționate mai sus, te rugăm să:
- trimiți sesizarea pentru retur, conform celor de mai sus, cel mai tarziu în a 14-a zi lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului/coletului, noi vom face verificările necesare și îți vom trimite un număr de retur;
- expedierea produsul în cauză în termen de maxim două zile lucrătoare de la primirea Numărului de retur prin e-mail de la noi;
- să completezi pe colet numărul de retur
Dacă ai orice probleme legate de o comandă, te rugăm sa ne scrii la office@lavisplant.ro, iar acestea se pot soluționa, în funcție de situațiile constatate si descrise mai sus și prevederile legale, prin:
- înlocuirea produsului returnat cu un alt produs identic, nou
- banii înapoi – contravaloarea produselor returnate se înapoiază în contul dvs. bancar personal
După primirea returului sau după constarea îndeplinirii condițiilor de retur/ramburs, veți primi un e-mail care va confirma acest lucru și vom iniția procedurile de ramburs, fiind obligatoriu sa ne furnizați toate datele comenzii tale, cât și datele de indentificare ca client.